woensdag 12 juni 2024

Fijne verjaardag haai.

Vandaag kaartje nr 3 uit de haaien-serie, hoe grappig is deze met koptelefoon op?! Met het leuke pakket en een sketch ben ik zo klaar met dit soort kaartjes. Er liggen er nog 2, maar morgen ben ik er eerst met kerstskaartjes.

Vandaag hoef ik niet naar school = werk. Er zijn wel wat dingetjes die ik wil afmaken of voorbereiden, maar wel vanuit thuis. Het schooljaar schiet op: deze en volgende week zijn er nog lessen, de week daarop is het eindejaarsproject. Gisteren kreeg ik te horen dat ik volgend jaar mentor ben van dezelfde klas en met ze meega naar leerjaar 2. Daar ben ik blij mee, want ik heb (op een paar incidenten na) een heel leuke groep leerlingen.

Challenge;

Cheerful Sketches - Sketch juni


 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart.
    Fijn dat je blij bent met het opnieuw mentor zijn van deze groep.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Gaaf hoor. Heel leuk gedaan. Wat leuk dat je meegaat als mentor van jouw groep.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd met zijn koptelefoon op!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En weer zo'n vrolijke kaart.
    Die haaien zijn zo leuk, zo vrolijk.
    Echt geschikt voor op een verjaardag kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah. dat is leuk als je een leuke klas hebt, dat je dan mee mag als mentor.
    Je kaart is erg leuk! Ik ben gisteren ook aan de slag gegaan met het pakket. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met die gave haai en het mooit DP.
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een geinge kaart Colien. Zeker met die moderne haai met z'n koptelefoon op;)
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien