woensdag 19 juni 2024

Geslaagd!

Ons nichtje Megan is geslaagd voor haar HAVO-diploma. Ze heeft nu een vakantiebaan in de Efteling en in september start ze op het HBO. Voor haar deze slimline kaart met vlag- en woordstansen van Carlijn Design. Op het achtergrondpapier van Craft Sensations heb ik verschillende grunge-stempels gebruikt.
De kaart ging gepaard met een klein cadeau-pakketje met spulletjes die ze leuk en lekker vindt. 
Vandaag ben ik op tijd op school voor een groot overleg mbt een mentorleerling die een heftige rugoperatie te wachten staat. Daarna zoek ik mijn klas op om nog wat kleine dingen te regelen. Ook ga ik op de thee bij Mariken, toch nog even genieten van een gedeeltelijk vrije dag.

Challenge;

Creaties Suzan (op Facebook) - Geslaagd
 

3 opmerkingen:

  1. Super leuk met die Grunge stempels op de achtergrond!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart voor de geslaagde Megan .
    En daar hoort natuurlijk de rood wit blauwe vlag bij.
    En nog wat lekkers valt vast in de smaak.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf kaartje met de vlag. En net pakketje erbij zal vast goed ontvangen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien