zaterdag 29 juni 2024

Potjes voor mijn mentorleerlingen.

 

Gisteren was de laatste schooldag voor de leerlingen. Nou ja, ze zijn niet op school geweest, want we hadden leuke activiteiten bij Team Biesbosch. Het was ontzettend leuk en het was een mooie afsluiter. Ik deelde deze potjes uit aan mijn mentorleerlingen.
Ik maakte een label en spoot de dekseltjes met zilververf. Eerst had ik nog het idee om op het deksel nog iets te plakken, maar dat kwam er niet van. Ik heb 24 leerlingen en dat zijn er net iets teveel om iets heel uitgebreids te maken. 

Maar de potjes werden gewaardeerd en ook de inhoud viel in de smaak! Vooral de roltongen en het snoep, maar ook de gummetjes waren in trek. 
Nog één week te gaan, voordat de zomervakantie echt begint. En al zijn er dan geen leerlingen meer, we hebben nog genoeg te doen. Ik houd jullie op de hoogte van onze activiteiten volgende week.
Vandaag zijn Rolf en ik 35 jaar getrouwd en dat vieren we met familie en vrienden. Gewoon thuis en we hebben afgelopen week al aardig wat voorbereidingen getroffen, vooral qua aankleding en inrichting van de tuin. Het ziet er gezellig uit met lampjes, vlaggen en een schaduwdoek. Ook hebben we een grote bar met koelkasten en flessenhouders gehuurd, die zit al propvol koele drankjes. Gisteravond heb ik allerlei hapje klaargemaakt en voor het eten laten we een frietwagen komen, waar de gasten onbeperkt van kunnen genieten. Dus we zijn er zo goed als klaar voor. Hierboven de uitnodiging, ik heb ons adres even weggekrast, want er komen al zo'n 70 personen, da's wel genoeg ;)


2 opmerkingen:

  1. hahahahaha..... ik weet waar je woont, hoor!!
    Dat wordt vast een geweldig feest!
    Je afscheidscadeautjes, nou ja, nee...zomercadeautjes (want je gaat met deze klas mee, toch?) zijn heel erg leuk! Allemaal verrassinkjes erin. Heel attent!
    Oh ja, gefeliciteerd met jullie trouwdag! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dat doet voor je leerlingen!
    En gefeliciteerd met jullie trouwdag, als ik het zo lees zijn jullie nu lekker aan het feesten, veel plezier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien