zondag 23 juni 2024

Ik ga op vakantie en neem mee..... bij Knutsels en Kadootjes.

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij  Knutsels en Kadootjes . Het thema voor de komende 6 weken is: "ik ga op vakantie en neem mee....". Ik koos voor een fiets, want die gaat altijd mee. Rolf neemt voor zijn fiets dan extra wielen mee, zodat hij zijn wielrenfiets in no-time ombouwt naar een wegfiets, die ik bij kan houden, haha. 

Benieuwd wat mijn DT-maatjes meenemen op vakantie? Kijk dan eens op het K en K-blog. Meedoen kan t/m vrijdag 2 augustus en je mag 2 creaties inzenden. 

De workshop 'van boek naar bloem' met Els was erg leuk gisteren. Ik zal het resultaat snel met jullie delen. Het was een heel drukke dag:; na de workshop nam ik Els nog mee uit voor een lunch, daarna ging ik naar huis om Rolf op te halen en gingen we onze nichtjes aanmoedigen bij de zeskamp. We hebben ook gezellig gegeten (de Hospice gesponsord, zij verzorgden een bbq) met de familie bij de feesttent en vervolgens Rolf thuisgebracht, mezelf omgekleed en door naar mijn bardienst in Xinix. Ik was om 02.30 uur thuis, dus de dag was niet alleen druk, maar ook lang! Vandaag weer een feestje, mijn voormalig werkgeefster van de bloemenwinkel wordt 65. Haar cadeau staat klaar, ik ga nog snel een kaartje erbij maken. Fijne zondag!


Challenge:



7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Handig een fiets die je kan om ombouwen, zodat jullie ook samen kunnen fietsen. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn echte fiets fans, dus die is dan onmisbaar in de vakantie.
    Leuke kaart.
    Leuke challenge ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute. the tiny floral paper is so pretty.Thank you for joining Tuesday Morining Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat je nog tijd had voor een blogbericht! 😉Je kaart is leuk, gelukkig konden we die al van te voren maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a lighthearted neat card - I love it!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice card. Perfect for your vacation theme. Thanks for playing at Tuesday Morning Sketches Challenge. Debi TMS DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien