zondag 16 juni 2024

Sterkte en gecondoleerd.


Helaas had ik weer wat troost-kaartjes nodig en daarom maakte ik meteen maar een serie van drie. Ik kocht het papierblok Sunshine & Daisies en zocht een sketch uit. Bij dit eerste kaartje zit de grote bloem gedeeltelijk achter de strook, zoals op de sketch:
Bij de andere 2 kaartjes plakte ik de daisy  gewoon bovenop, zodat die goed te zien is. Ik gebruikte alleen papier uit het blok en voegde geen zwart toe. Uitzonderlijk voor mijn doen, maar ik vind de kaartjes wel stemmig geworden.
Zo meteen ga ik aan de slag met een vaderdagkaartje, dat was er gisteren niet meer van gekomen. Wel m'n kaartje(s) voor morgen, de reminder op het 4 Season blog, klaar en Megan d'r geslaagde kaartje is ook gelukt.
Gisteravond gezellig naar de kroeg geweest en een optreden van gezamenlijke vrienden bijgewoond. De foto is wat wazig, maar het was een gezellige avond en op de terugweg was ik opeens taxi voor 3 dorpsgenoten. 

Challenge:

10 opmerkingen:

  1. What a pretty assortment of cards using our sketch, love all the patterned paper mix in each of the cards. Thanks for sharing with us at TSOT,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, great idea with the strips of pattern paper! Thank so much for playing with us at TSOT!

    -- Dalis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such fun, bright colored cards! Thanks for sharing with us at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great set of cards Colien. Love the daisy for the circle and the different edging patterns for the layers. Very nice! Thanks for sharing with us at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely set of cheerful daisy cards, Colien. Thank you for joining the challenge and sharing at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a pretty set of cards that you created using the sketch. Thanks for sharing over at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze niet echt stemmig, maar zeker wel geschikt voor troostkaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Colien,
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Ze zullen vast troost bieden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien