maandag 17 juni 2024

Reminder Water-challenge op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 28 juni kun je meedoen met onze water-challenge op het 4 Season blog. Er zijn al mooie inzendingen, leuk hoe verschillend ze zijn. Vandaag laten gastdesigner Femmy en mijn DT-maatjes Nelly, Daan en ik een reminderkaartje zien.

Ik maakte er zelfs 2, want ik vind het bootje (Collectable van Marianne Design by Marleen) heel leuk. Heel grappig om met allerlei diertjes te combineren, hier de muis en kat, maar nog zoveel meer mogelijkheden. 

De laatste lesweek van dit schooljaar gaat van start, niet te geloven! Volgende week nog het eindejaarsproject voor de onderbouw en klas 3 die naar Maastricht/Valkenburg gaat. Daarna nog een week met 2 avonden diploma-uitreiking en allerlei andere activiteiten zonder leerlingen.... Vandaag ook het schrijversbezoek voor klas 1, daar mag ik met mijn mentorklas heen en ook mag deze bloemschikjuf een mooi boeket voor schrijver Ronald Venema maken :)


4 opmerkingen:

  1. Haha en juist de muis èn de kat in 1 bericht kijk maar uit dat ze niet achter elkaar aan gaan rennen.....
    Die boot is inderdaad erg leuk.
    Ook je troostkaartjes zijn mooi zeg, zoveel kleur en toch héél geschikt voor zo'n kaart.
    En dan Guus......liefffffff!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, vrolijke boot kaartje Colien!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk deze kaartjes met de varende muis en kat, wat een leuke bootjes hebben ze! Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee super leuke kaartjes met het bootje! Ik vind het bootje ook erg leuk dus ik heb er ook nog maar een kaartje mee gemaakt! Wat heb jij mooie golven gemaakt op je kaartjes!
    Fijn dat je al zo snel vakantie hebt! Jullie zijn vroeg!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien