dinsdag 18 juni 2024

Vaderdag.

 
Dit kaartje maakte ik afgelopen zondag voor ons pa. Samen met mijn zussen kocht ik tickets (ook voor ons ma) voor een show van Tineke Schouten eind november. In het kaartje plakte ik onderstaande foto en schreef er de datum bij. Ze waren beiden blij verrast. 

Gisteravond een kinderbingo gepresenteerd voor 75 deelnemers, hartstikke leuk. Jarenlang was ik 6 dagen in de feesttent te vinden, zat ik ook in de organisatie, maar tegenwoordig houd ik het bij een avondje of 2. Vanavond ga ik lekker sporten en daarna even niks, want de werkdag is eigenlijk al druk genoeg vandaag.

Challenge;



8 opmerkingen:

  1. Mooi vind ik.
    Hey dp randje, boven en onder vond ik leuk, dat is zo vrolijk.
    Wat een geweldig kado, daar gaan ze van genieten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk vaderdag presentje met een mooi kaartje erbij.
    Zo te lezen draai je ook veel uurtjes als vrijwilliger, zelf doe ik dat ook bij diverse organisaties. Maar soms moet je eens aan je eigen denken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk deze kaart en een mooi cadeau! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart, maar een nog leuker vaderdagcadeau! Oh ja dat weet ik nog wel dat je dat schreef, over die kinderkampen, maar was dat niet in de zomervakantie? Haal ik nu dingen door elkaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty! The papers work so well for the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card Colleen. Love your colour scheme and the different DSPs used. Thanks for joining us at Sketch Saturdays.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien