zaterdag 22 juni 2024

Hip hip hooray, surf's up!

Tijdens de teamdag had Hermien een leuke workshop voorbereid. We gingen aan de slag met het Haai Five pakketje van Dutch Doobadoo en maakte dit projectje. Een grappige vorm als achtergrond met daarop een gevouwen envelop waar een tof label in zit. De haai en surf's up zijn die-cuts uit het pakket. Het Hip hip hooray- tekstje is een stempeltje van Studio Light. 

Vanochtend ga ik naar Breda, ik haal Els op voor een workshop bij Parels. Dat is nog haar verjaardagscadeautje en wat we gaan doen is voor haar nog een verrassing. Je ziet het vanzelf voorbij komen. Vanavond heb ik bardienst in Xinix bij een optreden van Rauw & Teder, voortgekomen uit The Scene.



 

4 opmerkingen:

  1. Ah... die van jou is ook heel leuk geworden! De mijne is nog niet helemaal af. Veel plezier met Els, ben benieuwd wat jullie gaan doen. En een gezellige avond alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model is dit.
    Ik word zo vrolijk van die haaien steeds, met zijn blije koppie.
    Veel plezier met de workshop.....ooooh, ik ben zo benieuwd wat je nu weer verz9nnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n leuke haaikaart!!! Daar wordt je toch vrolijk van...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien