vrijdag 7 juni 2024

Een VETTE verjaardag gewenst!

Er stonden 2 jarigen op de kalender gisteren: Gwenda en Remco. Het kaartje voor Gwenda had ik een tijdje geleden al gemaakt, het kaartje hierboven ging richting Remco. Ik maakte het met de nieuwe Creatables frietjes-mal van Marianne Design. De papiertjes zijn van Avec (op het frietzakje na) en het tekstje printte ik zelf.
Rolf had gisteren een mooie dag op de Alpe. Hij was wat later gestart, want hij zag het niet zitten om in de drukte te staan en wachten op het startschot. In no-time was hij 2x naar boven gefietst en daarna nog een derde keer de berg op gewandeld. Ook Linda, Ileas, Matteas, Jeroen en Berry wandelden en/of fietsten mee, petje af. En wat een super-opbrengst: ruim 18 miljoen! Het was Rolf zijn 11e deelname op de Alpe (tijdens de Corona-tijd heeft hij 2 alternatieve uitdagingen in Nederland gezocht) en hij kijkt nu al weer uit naar de volgende editie.

Challenge;
Creative Sketchy Girls - Challenge 91



 

8 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Colien met de mooie nieuwe spulletjes van MD en wat gaaf dat hij dit deed. Mooie prestatie van Rolf en de AD en dat dan 2 keer gefietst en 3 keer gewandeld want zo lees ik het. Supergoed!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is en vet leuke kaart zeg!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb respect voor ze hoor, geweldig om zo iets te doen.
    En jij hebt een hele leuke kaart gemaakt voor Rolf. Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met die vette hap! Petje af voor al die prestaties op de Alpe!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk deze kaart !!!!
    Goede prestaties weer , top !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed bedacht zeg, die "vette verjaardag" samen met een puntzak patat.
    Echt een leuke kaart.
    Petje af voor Rolf (en al die anderen), toppers zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaart. Echt prachtig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Wonderful card. Really great. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien