zondag 10 oktober 2010

Italië

In mei trouwden ook Willeke en Ton. Omdat ze naar Rome op huwelijksreis zouden gaan, hadden de ceremoniemeesters gevraagd of we iets Italiaans aan de kadootjes wilden toevoegen. Aangezien ik het vermoeden had dat ze overladen zouden worden met pasta's en mamamia's (wat ook zo bleek te zijn :D )bedacht ik om een toepasselijke scrapkaart te maken. Dit vouwmodel heb ik al vaak gebruikt en ook voor deze kaart bleek het erg geschikt. Voor de kaart zelf heb ik bruin cardstock genomen en het middelste gedeelte beplakt met simpel groen-wit-rood papier. Het linkse groene papier is uit een blokje van Action en het meest rechtse rood-gebloemde is uit de classic collection van Rayher hobby ontworpen door Karen-Marie. De vlindertjes en bloemetjes zijn van Joy. Met de Crop-A-Dile heb ik een eyelet bevestigd in het rode gedeelte en er een lintje in geknoopt. Het afdrukje op het groene gedeelte is van Penny Black en ingekleurd met Derwent-potloden. De grote letters rechts heb ik gestempeld. Zover was de kaart klaar, maar op het witte stuk in het midden was ik even inspiratieloos. Maar gelukkig had Rolf de oplossing: teken het contour van Italië erop! Tja, dat leek me makkelijker gezegd dan gedaan, maar dankzij even google-en op internet is het prima gelukt. Een strass-steentje op de juiste plaats (Rome) en wat hartjes erbij en een unieke gelukwens was het resultaat.

grtz. Colien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien