maandag 11 oktober 2010

Petekind jarig.

Een kaart maken voor jongens is niet altijd makkelijk, al helemaal niet voor een 16-jarige. Toch is het me redelijk gelukt een stoere creatie te maken voor de verjaardag van Elmar, ons petekind. Van grijs cardstock heb ik wederom mijn favoriete vouwkaart gemaakt. Heb er stoer papier van My Minds Eye op geplakt. Dit keer natuurlijk geen vlinders en bloemetjes, maar sterren en labels met de Cuttlebug uitgestanst. Verder ruige stickers van Creative Imaginations, touw en Franse lelie brads gebruikt. Het resultaat is toch best geschikt voor een troetelkind dat met kop en schouders boven me uitsteekt?!

grtz.Colien


2 opmerkingen:

  1. De kaart was tof!!

    Ja, zo groot ben ik ook weer niet hor:P!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tnx, mooi dat je hem leuk vond/vind!
    Man, je was bij je geboorte al bijna net zo groot als ik :P

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien