zaterdag 9 oktober 2010

Post-it boekjes


Op de site van Tiets staat een leuke workshop over het maken van een Post-it boekje. Het is een simpel te maken model en de Post-it blokjes zijn bij Action te koop. Ik heb het boekje een aantal keer gemaakt, hierboven zie je 2 resultaten met blauw cardstock en het papier uit de Wink collection van Prima Marketing. Bij beide boekjes heb ik een C.C.Design afdrukje ingekleurd met Derwent potloden. Verder wat restjes papier, bloemetjes, lintjes en steentjes gebruikt en een pen erbij gezocht. Zo had ik weer es wat anders dan een kaart om aan Agnes en Anne-Marie kado te doen :)

grtz. Colien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien