zondag 24 oktober 2010

Zomaar een (herfst)kaartje.


Dit herfstkaartje heb ik gemaakt voor een collega. Het zit haar even niet mee, dus wil haar, ondanks alle troubles thuis, toch een fijne herfstvakantie wensen. Dit keer geen vierkant kaartje, maar rechthoekig, 10,5 x 15 cm donkerrood cardstock. Het oranje/rode bolletjes achtergrondpapier en effen bruin papier onder het afdrukje is van Kruidvat. De strook en blaadjes zijn uit een pakket van K&Company, het tekstje van Aud Design en de bloemen van Nellie Snellen.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Om de knoopjes en het hartje op de envelop wat meer op te laten vallen, heb ik die onderdeeltjes bewerkt met Diamond Glaze. Dat is een waterig goedje in een flesje, wat je op de ondergrond doet en dan mooi glimmend opdroogt.
Ik heb nog meer herfstkaartjes gemaakt, maar die komen pas in beeld als ik ze ga versturen. Zo blijven m'n kaartjes een verrassing :)
Ga nu (eindelijk) een doosje maken met de Scor-pal. Wordt vervolgd.....

grtz.Colien

1 opmerking:

  1. Hey!

    Hij is weer leuk hoor! Ben nu ook wel benieuwd naar de andere kaartjes. Misschien krijg ik een sneak preview?

    Tot dinsdag!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien