vrijdag 8 oktober 2010

Sterkte....


Tijdens één van de afgelopen scrapavondjes met m'n scrapgenoten heb ik dit kaartje gefröbeld. We waren met 4-en en elk van ons heeft hetzelfde papier en model kaart gebruikt. Toch waren de resultaten alle 4 heel verschillend. Het kaartje is gemaakt met papier van Marianne Design, Pretty paper bloc 'Eline's Old Fashioned Christmas', gekocht bij Ge-We in Nederhemert. Er zitten 8 verschillende designpapiertjes in het blok in bruine, roze en blauwe tinten. Op sommige vellen staat tekst, maar die hebben we, gezien kerst nog even duurt, weggelaten. Het is een niet al te groot, leuk en simpel kaartje om te maken. Het label met lintje past achter het schuine 'rozenstukje', doordat het met 3D tape vastgeplakt zit. Op het label heb ik de tekst 'Sterkte' afgedrukt, aangezien de kaart voor een collega was die net een dierbare verloren had. Ik heb geen afdrukje gebruikt, omdat ik hem zo, met een klein bloemetje, al af vond....

grtz. Colien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien