donderdag 7 oktober 2010

Whiehoo, it's Halloween time....

...en ik ben er dol op! Dus ben ik druk in de weer met al mijn verzamelde papier, afdrukjes en bijmateriaaltjes om leuke Halloween kaarten en projectjes te maken. Deze kaart heb ik voor mijn ex-collega Rieki gemaakt. We hebben 15 jaar samengewerkt in de bloemenzaak, dus haar verjaardag kon ik niet voorbij laten gaan. Bovendien kweekt ze pompoenen, dus past dit thema prima bij haar. De sketch heb ik ergens op internet gespot. Het zijn slechts 5 strookjes papier, dus heel eenvoudig te maken, maar wel precies zoals scrappen bedoeld is; restjes papier opmaken :D. De randjes van de strookjes heb ik met bruine inkt bewerkt. Ik heb er 2 Magnolia afdrukjes voor gebruikt en ze ingekleurd met Derwent potloden. De pompoen zit rechtstreeks op de kaart geplakt, het meisje zit wat hoger geplakt met 3D-plakkertjes. Verder 2 eyelets met de Crop-A-Dile erin gemaakt, waarin een raffia lintje geknoopt zit. Afgewerkt met een bloem met spinnenweb-spitpen en een 'pumpkin' stickertje.

grtz.Colien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien