vrijdag 8 oktober 2010

Sportieve neef jarig

Voor onze grote neef Bart heb ik deze kaart gemaakt. Bart is dol op voetbal en dus was het niet zo moeilijk om een thema te bedenken voor zijn verjaardagskaart. Ik heb gekozen voor zwart met daarop oranje cardstock. Het gras is gemaakt van 3 kleurtjes simpel groen papier met een pons van Martha Steward (dankjewel Mariken). De grote voetbal komt uit een paperpad van K&Company 'Young Boy Sports'. Het labeltje heb ik op maat gesneden nadat ik het 3D voetballetje (ook van K&Company) erop had geplakt. Met de Crop-A-Dile een eye-let erin gemaakt en er een zwart touwtje erin geknoopt. De letters zijn op de kleinste vierkantjes van de Classic Squares, gestanst met de Cuttlebug, gedrukt. Bart was blij met zijn kaart, maar liet me nog wel even de kaart zien die ik vorig jaar gemaakt had: een voetbalkaart :D

grtz.Colien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien