maandag 25 oktober 2010

Pop-up card.



Afgelopen woensdag had ik weer een gezellig scrapavondje met Mariken, Esther en Sanne. Deze keer werd er weinig gekletst, maar was er massaproductie. Op Sanne d'r blog waren 2 leuke kaarten te zien die we wilden maken. Aangezien we ze allebei wilden maken, hebben we van beide kaarten de 'kale versie' gemaakt en thuis afgemaakt. Deze pop-up card heb ik vanmorgen gemaakt voor Jos, die op dit moment in het ziekenhuis ligt. Hij verdient wel een opkikkertje. Het kaartje is simpel te maken en erg grappig, want als je aan het lintje/touwtje trekt, komt middengedeelte met het afdrukje omhoog.
Heb em vorig jaar, in het begin van m'n scrapcarrière (hihi) al es gemaakt van kerstpapier. Heb em nooit afgemaakt, ligt hier in het laatje, dus wellicht dat die nog een keertje terug komt op dit blog.
Deze achterkant van deze kaart is van zwart cardstock (niet handig als je bij het openschuiven een tekst wilt stempelen...) en het designpapier is van Three bugs in a rug, de Seeing Stars serie. De strook die omhoog kan is lila cardstock en heb er een eyelet ingemaakt en touwtje in vastgeknoopt. De stempeltjes zijn van Marianne Design en de kikker heb ik ingekleurd met Distress inkt. Nog 2 bloemetjes en meedraadjes geponst en geplakt en klaar...
De kaart gaat zometeen op de bus en ik wens Jos (en Anita) erg veel beterschap en veel liefs!

grtz. Colien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien