zondag 10 oktober 2010

Snoepdoosje

Twee jaar op rij ben ik meegeweest als chauffeur bij de RoParun. Dat is een estafetteloop van ongeveer 520 kilometer van Parijs naar Rotterdam waarbij mijn collega's, in teamverband als 'De Buitenbeentjes', een sportieve prestatie leveren om op die manier geld op te halen voor mensen met kanker. Het was 2 keer een avontuur, een hele leuke ervaring. Dit jaar gingen mijn collega's weer, maar ging ik niet mee. Natuurlijk ging ik ze wel uitzwaaien en wilde ook wat voor ze meenemen. Een scrapkaart was niet echt een optie, maar ik had iets anders bedacht. Bij Action heb ik 2 bakjes gekocht (voor beide busjes eentje) en gevuld met snoep. Op de dekseltjes heb ik iets in Frans/Hollands kleurtjes gefröbeld. De sportieve collega waren er erg blij mee en tijdens de run heb ik een aantal keren een berichtje gelezen over het in de zon smeltende snoep. Na terugkomst heb ik beide bakjes teruggekregen. Een gedeelte van de scrapcreatie zat er nog op, maar het snoep was op :D

grtz.Colien

1 opmerking:

  1. Jij bent goed bezig! Wat een leuke kaartjes en andere projectjes weer! Vooral die condoleancekaart vind ik erg mooi! Heb je de ScorPal al uitgeprobeerd? Yuri is lekker fietsen, dus ik ga zo mijn Halloween-kaarten afmaken.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien