vrijdag 10 december 2010

2 x een Award!!


Deze week werd ik 2 keer blij verrast met een Award. Eerst kreeg ik em al van Sanne en daarna nog eens van Ellen. Ben er erg blij mee, aangezien ik nog maar erg kort blogger ben. Mijn eerste blog plaatste ik op 6 oktober en nu, ruim 2 maanden verder, heb ik al 9 volgers en al ruim 1800 keer is iemand een kijkje komen nemen. Ook van mensen die niet zichtbaar volger zijn, krijg ik positieve reacties, allemaal erg gezellig en motiverend! Sanne is één van mijn scrapmaatjes met wie ik regelmatig aan tafel zit te fröbelen, maar Ellen ken ik niet eens. Dat maakt het extra leuk dat ik van haar deze Award heb gekregen. Doordat beiden meerdere creatievelingen hebben beloond met de Award, heb ik al weer wat leuke blogs ondekt!

Bij het krijgen en showen van deze Award hoort wel een opdracht: ik moet jullie 8 dingen vertellen over mezelf. Nou, dat is niet zo'n moeilijke opgave. Hier komen mijn 'bekentenissen':
  1. Ik heb 20 jaar als bloemist gewerkt, waarvan 17,5 jaar met veel plezier bij het Bloemenhoekje in Vlijmen. Inmiddels geef ik al weer voor het 6e jaar les in de onderbouw op het VMBO, waaronder bloemschiklessen :)
  2. In 1987 heb ik Rolf ontmoet en we zijn nog steeds samen. Hij is echt mijn maatje!
  3. Scrappen (en het bloggen) is dan wel mijn laatst ontdekte hobby, maar ik heb er nog veel meer. Zo organiseer ik al jaren in mijn vrije tijd activiteiten voor basisschoolkids, ga ik graag een stuk(je) motorrijden, vind ik schminken erg leuk en bezoek ik graag (rock)concerten en muziekfestivals.
  4. Het liefst luister ik heel de dag naar muziek. Vaak staat de radio op 3FM, maar ook draai ik nog regelmatig een 'ouderwets' cd-tje.
  5. Zo'n 4 tot 6 keer per jaar organiseer (en presenteer) ik samen met Rolf, Rick en Hen3 een popquiz. Erg leuk!
  6. In week 25 is het feestweek in het dorp waar ik ben opgegroeid. Ik ben lid van de feestcommissie en organiseer en presenteer een aantal activiteiten. Kijk maar es op de site http://www.stichtingdorpshuisveen.nl/
  7. Door mijn vele hobby's heb ik een groot gedeelte van de kamers in ons huis in gebruik. Mijn verzamelde hobbyspullen en bloemistmaterialen nemen heel wat ruimte in beslag.
  8. TV kijken vind ik niet zo boeiend. Ik volg wel dagelijks het journaal en Editie NL. Tijdens het scrappen kijk, of luister ik, vaak met Rolf z'n programmakeuze mee. Maar soms zet ik dan liever een koptelefoon op om muziek te luisteren :) De enige serie die ik al jaren volg is ER. Jammer dat de laatste aflevering er bijna aan zit te komen....
Nou, dat was stiekem een heel verhaal :) Nu mag ik de Award ook aan een aantal bloggers doorgeven. Ik geef em graag (terug) aan:
Sanne, Ellen, Janet, Diny, Martine, Anne-Marije en Annemarie & Merit.

6 opmerkingen:

  1. hoihoi,

    Dank je voor je award!
    Jij ook gefeliciteerd met de award!
    Leuk dat je vaak bij me langs komt.
    Jij maakt ook hele mooie kaartjes!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    wat een mooi verhaal heb je over jezelf verteld,en leuk dat je in Vlijmen bloemist bent geweest hi hi,ik kom daar namelijk vandaan,dus dat is helemaal leuk om te lezen.Gefeliciteerd met je award hoor.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien,
    Het moet niet gekker worden: in één week tijd 2x deze gave award! Heel erg bedankt! Dat betekent weer speuren op de blogs, want ja ik ga hem ook weer doorgeven natuurlijk....
    Fijn weekeinde en tot horens maar weer.
    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien,

    Wat leuk dat je 2 keer per week een award krijgt en ons gun je ook de eer door hem ook nog een keer aan ons te geven. BEDANKT we waarderen het heel erg.
    We gaan je ook gelijk volgen hoor we hebbeneens even lekker rond gekeken op je blog en je maakt hele leuke kaartjes.
    Nogmaals bedankt.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien, Gefeliciteerd met je awards.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien