dinsdag 28 december 2010

Snowflakes.

Tweede kerstdag heb ik dit kaartje gefröbeld. Hiermee wil ik graag meedoen met de uitdaging op The Sugar Bowl. Voor challenge 49 is een sketch aangegeven én op het kaartje moesten snowflakes en een Sugar Nellie afdrukje voorkomen. Heb gekozen voor een Gorjuss Girl die ik heb ingekleurd met mijn Derwents.
Ook deze keer heb ik weer wit cardstock gebruikt als basis. Dat was bij de vorige kaart ook goed bevallen, dus voor herhaling vatbaar :)
Het designpapier is van Marianne Design, uit het Winter-pakketje. Daar zijn genoeg snowflakes op te vinden! De horizontale strook heb ik bewerkt met een randpons van Fiskars.
De 'snowflakes' zijn geponst met een simpel ponsje van Action. Heb bij elk in het midden nog een blingsteentje geplakt, wat glitterlijm op de sokken en op het bloemetje in het haar, rechtsboven 2 restjes lint vastgeniet en klaar....
Ik hoor/lees graag wat jullie ervan vinden. Vind het erg leuk om zoveel reacties te krijgen!


grtz.Colien

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Colien,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleuren weer prachtig! Een mooi winters kaartje.
    Groetjes Debby

    ps Ik kreeg vandaag een kerst kaart van Esther, wil jij haar bedanken, kan haar mail adres zo snel niet vinden ;-(

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien