dinsdag 7 december 2010

Vouwkaart voor trouwdag ouders.





Vandaag zijn mijn ouders (ons pa en ma) 37 jaar getrouwd. Ik was er destijds als 5-jarige bij en kan me de dag nog goed herinnneren. Gelukkig was het toen niet zo koud als vandaag.
Voor deze gelegenheid heb ik een vouwkaart gemaakt. Ik vond het patroon, compleet met maten, op de blogsite van Creadin. De basiskaart is van mosgroen cardstock en daarbij heb ik de groene kanten van het Jovial papier van Basic Grey gebruikt. Het is tenslotte toch bijna kerst. De hartjes op de voorkant zijn stempeltjes van Stampies, de rode foamhartjes komen van Zeeman. 

Het afdrukje is van Gillian Robberts, Stampavie en is ingekleurd met Derwents. Het is echt een schattig plaatje en heel toepasselijk voor mijn ouders :D.
Ik heb het uitgesneden met de Scalloped square van Nestabillities, net als de gestreepte versie op de onderste flap. Daarop heb ik cijfers geplakt die ik met de Slice heb uitgesneden. Ook het labeltje rechts is gesneden met de Slice. Het lintje komt van een rolletje met 4 kleurtjes lint van Blokker.
Pa en ma worden vanavond opgehaald en dan gaan we met de hele familie uit eten bij Etenstijd in Tilburg. Heerlijk onbeperkt smullen van allerlei heerlijke gerechten, terwijl de kleinkinderen lekker kunnen spelen. Ons ma wil er al heel lang naar toe, dus dit is een prima gelegenheid.

grtz.Colien

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,
    Ik ben volger geworden van je blog: ik hou wel van het soort kaarten dat je maakt en vind je blog lekker overzichtelijk. Ik heb voor jou een leuk berichtje op mijn blog....
    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien