woensdag 29 december 2010

Opkikkertje.

Afgelopen maandag ben ik gezellig met Ellen bij Mariken wezen scrappen. Ik had o.a. dit kaartje gemaakt voor een collega die net voor de kerstvakantie haar pols heeft gebroken... :(
De basiskaart is van ijsblauw cardstock en het scrappapier is van Fancy Pants Designs, The Christmas Magic serie. Erg mooi papier vind ik het, zelfs na kerst! De randjes heb ik eerst bewerkt met de Distresser van Tim Holz, daarna met een babydoekje en groene inkt erlangs gegaan, waardoor het wat ging opkrullen.
De kikker- en tekstafdruk zijn van Marianne Design. De kikker heb ik gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met Distress inkt. De horizontale rand onderin is gestanst met een Creatables-mal van Marianne Design, waar ik een lintje van Artemio door heb gehaald. De onderste vlinders zijn gestanst met een mal van Joy, de bovenste gemaakt met m'n nieuwe Martha Stewart pons. De knoop met touwtje en bling-steentjes maken het kaartje af.
Hopelijk wordt 2011 een wat gelukkiger jaar voor Willy en haar gezin!

grtz. Colien.

5 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart! Ga straks misschien ook nog even distressen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    Ik heb hem al in het echt gezien maar ook op de foto is ie superleuk! Groetjes en fijne jaarwisseling! Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke opkikker-kaart! Mooi ingekleurd ook met de Distress inkt. Ga ik misschien ook eens proberen. Maar ja, ik wil al zo veel en kan dan natuurlijk weer niet kiezen :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    Wat een mooi opkikkertje! Dat wordt vast gewaardeerd! Fijne jaarwisseling en hopelijk tot snel in het nieuwe jaar! Zullen we al een datum prikken?

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien