vrijdag 10 december 2010

Hoera, Luna 2 jaar!





Vandaag is Luna jarig, ze wordt 2 jaar! En wat is er leuker dan een leuke prinsessenkaart maken?! Het is een heerlijke, zoete vouwkaart geworden. De basiskaart is van roze cardstock en het scrappapier is van Magnolia. Op de voorkant zitten gestanste Joy- bloemetjes met elk in het midden een bloemenbrad. Daaronder heb ik een 'princess'-bedeltje gehangen en onderaan 2 Dahlia-bloemen (Nestabilities) met een Aud Design stempeltje. Daarvan heb ik een randje en het hartje ingekleurd met een roze glitter-gelpen. Onder de flap zitt een leuk lintje met tekst:

De '2' op de flap heb ik gesneden met de Slice.Rechtsboven binnenin de kaart heb ik 2 eyelets met lintje gemaakt. Linksonder een ster gesneden met de Slice. Het met Derwent Coloursoft potloden ingekleurde afdrukje kreeg ik van Mariken (die vandaag heeft beloofd dat ze binnenkort ook haar creaties gaat showen op een eigen blog!!) en de sterretjes en kraaltjes heb ik aangetipt met een zilveren glitter-gelpen. Het afdrukje heb ik uitgeknipt en gemat op een roze Labels Four Nestabilities en heb er een roze veertje (Hema) achter geplakt.

Luna is een dagje met mama Jacintha en papa Dave naar de WinterEfteling. Dat zal ze vast prachtig vinden! Proficiat en veel plezier!
grtz.Colien


2 opmerkingen:

  1. Als we het dan toch over Sanne-kaarten hebben... Dit is er echt één! Hij is echt super leuk! Hopelijk tot morgen! Zit te duimen dat het voetbal afgelast wordt!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien