woensdag 27 juli 2011

2 cute

Gisteren beloofde ik al dat ik een meisjeskaart zou plaatsen vandaag. Nou, dit is het kaartje in roze met superleuk afdrukje 'Unicorn' van Pixie Dust Studio. Ik heb het ingekleurd met Derwents, passend bij de kleuren van het 'Evening Butterflies' papier van CreaMotion. De tekst heb ik uit BoBunny papier geknipt en opgeplakt met 3D foam. Het lintje komt uit mijn verzameling. De mooie, grote brads heb ik afgelopen week gekocht bij Xenos, ik vind ze erg gaaf.
Gisteren wilde ik in de tuin (verder) werken, maar de regen zorgde ervoor dat ik al mijn bloemschikspullen op zolder heb opgeruimd. Daartussen vond ik een heleboel leuke spulletjes die ik ook kan gebruiken bij het scrappen. Je ziet er binnenkort vast iets van op mijn blog! Ik ga zometeen even bij mijn collega thee drinken en wie weet wat de dag nog meer brengt. Heerlijk die vakantie :)

grtz. Colien

Challenges;
Pixie Dust Studio - Sketch
Totally Gorjuss - Punch or die
Allsorts Challenges - Free n easy

13 opmerkingen:

  1. Mooi! Dit afdrukje is zo'n schatje! Ik ben benieuwd welke spullen je allemaal gevonden hebt! Tot morgen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kaartje. Die brads zijn inderdaad erg mooi. Fijne vakantie. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart geworden Colien!! Wat een schatje!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje !
    Erg leuke digi en zo schattig ingekleurd !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoy colien
    nou cute is die zeker!erg leuk met die blauwe stenen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely adorable! I love the unicorn! Thanks for playing along with the Pixies!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Much too cute! Great colors! and a wonderful play of Pixie's sketch :)
    Thank you so much for playing with the Pixies this week!
    hugs, margie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is schattig ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card with a really sweet image and love the bling!
    Thanks for entering our Free and Easy challenge at Allsorts this week and good luck!
    Love Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute, i love the sweet image. Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
    Hugz Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Colien!!
    Zo schattig :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och wat een schattig afdrukje! En je heb er zo een mooie kaart mee gemaakt!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Colien,

    super leuk! Echt CUTE !

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien