dinsdag 19 juli 2011

Hoera.

Hoera, weer een jarige! Ons nichtje Indy vierde afgelopen zaterdag haar 6e verjaardag. Vorig jaar maakte ik een prinsessenkaart voor haar gemaakt, maar deze keer werd het iets anders. Vorige week mocht ze met 'ome' Rolf naar de Feyenoordshop en tot ieders verbazing koos ze niet voor een lichtblauw shirt, maar voor het originele rood/witte tenue. Dus heb ik mijn kaart maar aangepast en volgens de sketch van het Critter Sketches blog de kaart in stijl gemaakt.  
De binnenkant van de kaart heb ik ongeveer op dezelfde manier gemaakt. Indy koos voor het getal 9, want ze wil, volgens eigen zeggen, het shirt nog een paar jaar aan ;p
Ze is flink beïnvloed door haar oom en neef, want ook haar verjaardagstaart werd een Feyenoord-versie. Wie weet wat het volgend jaar is, ha, ha.
Als je dit leest, ben ik op Dagkamp. Daar vieren we dat Indy vandaag echt jarig is: Hoera!
grtz.Colien

Challenge;
Critter Sketch Challenge blog - Sketch challenge # 73

4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy colien
    wat een leuke stoere meidenkaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke, persoonlijke kaart ! mooi
    lekker stoer,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Colien,

    van zo'n kaart word je toch superblij als 6-jarige Feyenoordfan! Die hangt voorlopig wel op haar kamer! Misschien ook tot ze 9 is, of langer.....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien