vrijdag 22 juli 2011

Gefeliciflapstaart.

Dagkamp zit erop. Wat een superleuke week was dat! We hebben enorm genoten, lol gehad en veeeel te weinig geslapen ;p
Nu even bloggen (kijken) en ik zie dat m'n geplande berichtjes niet geplaatst zijn :(
Och, dan komt die van gisteren morgen wel (snap je het nog?!) en plaats ik vandaag een feestelijk, vrolijk kaartje. Doordat de kaart niet geplaatst was, ben ik helaas net te laat voor de challenge bij Penny Black Daar was de challenge; Bunting! Vandaar de vlaggenlijn, gemaakt met een mal van Crealies. Het kleurrijke papier is van Basic Grey, uit de  'lime ricky' paperpad. De egeltjes zijn Stickeroos van Penny Black. Het tekstje komt van een stempeltje van Kars. Nog wat lint, scrappersfloss en brads maken de kaart volgens de lay-out van Sketch Saturday.

grtz.Colien

Challenges;
Sketch Saturday - Week #164
Penny Black Saturday Challenge - Bunting

7 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,

    nou, welkom terug. Je kaart is superleuk geworden. Lekker vrolijke kleurtjes en de egelstempel is heel leuk!!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke en gezellige kaart !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik miste je projectjes al de afgelopen dagen. Jammer hoor. Deze kaart vind ik helemaal te gek! Wat een gave kleuren, grappige stickeroo en leuke vlaggetjes! Het was gezellig op Dagkamp. Wie weet gaan we volgend jaar de hele week mee. Yuri kon er niet over uit.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje Colien, mooie frisse kleurtjes ook....
    fijn weekend verder......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, what a gorgeous creation. I love this sweet image too. Thanks so much for playing at Sketch Saturday and good luck. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoy colien
    wat een vrolijke kaart en zeker de vlaggenlijn is geweldig mooi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien