dinsdag 26 juli 2011

Best Buds!

Gisteravond was echt een freubelavondje, heerlijk! Ik heb 2 heel verschillende kaartjes gemaakt. Een jongensversie, die zie je vandaag, en een meisjeskaart, die plaats ik morgen. Deze is gemaakt volgens de sketch van Sketch Saturday. Ik heb er rood, wit en grijs carstock voor gebruikt en restjes gestreept designpapier. Dat past goed bij het kant en klare afdrukje van Lili of the Valley. Door de strookjes grijs cardstock te bewerken met een randpons van Kars, ontstond een leuk effect. Het lijkt wel op een fietsketting :)
Met een pons van Tim Holz heb ik nog een tandwiel geponst. De tekststempel is een 'Simply Chic Stamp' van Provocraft. Dat past goed bij het afdrukje en bij de challenge bij Stamp with Fun. Om het afdrukje 'vast te houden' heb ik nog 2 metalen brads aan de rand gemaakt. Het is een stoer, maar toch lief kaartje geworden.
Morgen dus een lief meisjeskaartje, kom gerust weer langs!

grtz.Colien

Lili of the Valley - Fun and Games
Sketch Saturday - week # 165
Stamp with fun - Friends

11 opmerkingen:

  1. Oh gaaf Colien!!!!!!!!!!!!!!!! Heel gaaf. Echt een soort van fietsketting, dat tandwiel doet et em ook!! Echt stoer!!!! Ben benieuwd naar de meisjeskaart!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een geweldig kaartje Colien! Helemaal super! Leuk hoe je dat gedaan hebt met die 'fietsenketting' en het tandwiel. Het afdrukje is trouwens een schatje! Ik ben erg benieuwd naar je meisjeskaart!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy colien
    wat een leuke en stoere jongenskaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoer kaartje. Vind hem heel erg leuk. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerdje Colien !
    Lekker stoer kaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof gedaan! Leuke jongenskaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is leuk !lekker jongensachtig !
    groetjes,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Colien,

    Wat een leuke jongenskaart heb je gemaakt, leuk zo met dat tandwiel.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a gorgeous card. I love the colours you've used and the image also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOnderful card! :)
    I love the colour combo and image is gorgeous! :)

    Thank you for joining at Sketch Saturday :)
    Hugs,
    Karita

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien