woensdag 6 juli 2011

Kleurenkaartenteam: Zilver.

Gisteravond heerlijk buiten zitten freubelen, fijn zo'n avondje thuis! Onder andere dit kaartje gemaakt voor het kleurenkaartenteam van Martina. Het werd zilver deze keer en dus dacht ik meteen aan een kerstkaartje. Toen ik de sketch van Sketch Saturday zag, wist ik het zeker! Ik heb er een Magnoliaatje uit de kerstcollectie van vorig jaar voor gekozen. Het Tildaatje is ingekleurd met Derwents en bewerkt met Stickles. Het sterretjespapier vond ik tussen mijn papiertjes in een rommelbak.
De horizontale strook heb ik zelf gemaakt door wit karton te embossen en daarna met embossingpoeder en de heattool te bewerken. Op die manier heb ik ook het tekstrondje (van Action) gemaakt. De sterren heb ik geponst.
Er zijn nog veel meer deelnemers die een creatie in zilver hebben gemaakt. Kijk even op het blog van Martina en dan kom je vanzelf bij nog meer zilver.
Vandaag is personeelsdag en we mochten kiezen uit verschillende activiteiten.Zometeen ga ik met een aantal collega's motorrijden. Gelukkig is het niet zo warm, nu maar hopen dat het droog blijft....

grtz.Colien

Challenge:
Sketch Saturday - Week #162

12 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig Colien.
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, fijne dag,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Colien

    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitteren kaartje en dit Magnoliaatje past er perfect bij. Veel plezier op de motor.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje!
    Tot starks en veel plezier met motor rijden!
    x Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is helemaal mooi !!! super gemaakt !
    bedankt voor je deelname en op naar de laatste ronde,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Colien! Leuk als je je eigen 'papier' kan maken dmv embossing, echt geslaagd!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoy colien
    wat een pracht van een zilveren kaart en dubbel plezier want het is gelijk een kerstkaart gemaakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super hoe dat je met eigenlijk 1 kleur zo/n fantastische kaart krijgt complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi colien,

    hopelijk ben je weer heelhuids thuis.....
    Je kaart is prachtig! Leuk zo'n rommelbak waar zulke prachtige stukje papier in liggen!
    Mijn complimenten! Heel mooie compositie.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart Colien erg chique zo met dat mooi magnoliaatje erop....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien