donderdag 28 juli 2011

Brookes butterflies.

Vanmiddag gezellig met mijn zus Anne-Marie, Sanne en Esther naar de Scrapbookwinkel in Heesch geweest. Na een snuffelrondje door de opruimhoek en de winkel hebben we nog heerlijk in het zonnetje wat gedronken en gekletst. Bij thuiskomt toch maar even aan de slag gegaan. Dit kaartje is het resultaat. Het afdrukje lag al een tijdje klaar. Ik heb het ontvangen via de Clubsite van Tiets. Daar hebben ze een hele speciale digi wedstrijd. Tiets had Melissa van Meljen's Design (Whimsy) gevraagd of zij speciaal voor de club een digi stempel wilde tekenen. En dit is em geworden. Ik heb het ingekleurd met Derwents. De sketch is van Papertake Weekly en het papier komt (weer) uit het Lime Rickey blokje. De bloemetjes heb ik afgelopen week tijdens mijn opruimwoede op zolder gevonden. Ze kwamen meteen van pas:)
Ik ga nu even sporten en misschien dat ik daarna even met mijn nieuwe spulletjes ga freubelen. Morgen een kaartje met een dierlijk karakter in heel andere kleuren....

grtz.Colien

Challenges;
Kaarten maken met Tiets - Digiwedstrijd
Kartenallerlei - Strepen
Papertake Weekly - Sketch

10 opmerkingen:

  1. Het ios een erg leuk kaartje Colien en wat fijn dat jullie gezellig samen gaan shoppen zijn zeg !
    Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg schattig! Was gezellig vandaag! Ik ga even op zoek naar ideetjes voor mijn nieuwe mal.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien,

    ben wel heel erg benieuwd naar je aankopen? Kon je je inhouden. Afgelopen dinsdag was ik onderweg naar Maastricht en kwam er praktisch langs....blijkt de winkel op maandag en dinsdag dicht te zijn. Gelukkig had ik op internet gelezen dat dat zo was, dus ik kwam niet voor een dichte deur. En mijn zoon van 16 vond het helemaal niet erg......

    Groetjes en oh ja zou ik bijna vergeten: heel erg leuk kaartje! Simpele sketch, maar wat mooi wordt de kaart daarvan!


    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Colien, heel vrolijk! Een leuke stempel!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoy colien
    wat een schatje van een kaart,erg leuke stempel en wauwwwww wat een vrolijk papier
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card! Thanks for joining us at Kartenallerlei
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card!
    Thank you for joining us at Kartenallerlei
    Hugs Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely card! Thanks for joining us at Kartenallerlei!
    Hugs Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien