dinsdag 12 juli 2011

Congratulations!

Nu de vakantie is begonnen, heb ik eindelijk tijd gehad om een kaartje te maken voor Sanne en Yuri. Ze hebben vorige week de sleutel van hun nieuwe huis gekregen. Het leukste is: dat huis staat bij ons in het dorp! Dat wordt te voet naar m'n scrapmaatje straks ;p
Ik heb dit kaartje gemaakt volgens de sketch van  Berdien bij Challenges For You. Weer zo'n heerlijk simpele sketch waar je alle kanten mee op kan! Mijn versie heb ik gefreubeld met wit en zwart cardstock en designpapier van Prima Marketing. De huisjes zijn stempels van Avec. Ik heb ze gestempeld, met zwart embossingpoeder bestrooid en bewerkt met de heattool. De tekst en sleutel zijn stickers van Karen Foster en kwamen goed van pas voor dit kaartje. 
Zometeen ga ik met Mariken en Sanne naar Debby om te freubelen. We kregen de opdracht om een kaart te maken en dezelfde materialen ongebruikt in een envelop te doen. We wisselen dan enveloppen uit en dan mag je aan de slag om zelf een kaartje te maken, op je eigen manier. Ben benieuwd!

grtz.Colien

Challenge;

9 opmerkingen:

  1. Dat klinkt echt wel heel tof !
    Heel veel plezier straks en je kaartje zal wel in de smaak vallen bij Sanne !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy colien
    wat een mooie en toepasselijke kaart heb je gemaakt,in een woord TOPPY!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk kaartje!! Leuk met de sleutel erbij! Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuke kaart ! mooi gemaakt
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor deze leuke kaart Colien en Rolf! Hij hangt voorlopig in ons 'oude' huis, maar gaat straks mee naar jullie dorp. Die huisjes van embossingpoeder zijn het einde!

    Groetjes Sanne en Yuri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Colien,

    Deze mooie kaart heb ik in het echt mogen bewonderen!
    Het was gezellig vandaag, bedankt voor de rit en douche ze ( rustig aan met dat schuim hoor!
    X Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!! Leuk dat je meedoet met CFY!
    En Sanne was er blij mee, dat blijkt wel!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart. En wat een leuke stempel met die oer-hollandse huisjes... Bedankt voor het meedoen bij CFY.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend mooi kaartje! Geweldige stempel en heel mooi papier :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien