zaterdag 23 juli 2011

Vakantiekoffer.

Wat jammer dat Dagkamp weer voobij is. Het was erg stil vandaag zo zonder al die kinderen. Vandaag wel alles opgeruimd, kasboek bijgewerkt en de was weggewerkt. We hebben het afgelopen week enorm getroffen met het weer. Alleen gisteren een bui gehad en verder was het droog of zelfs zonnig. Vandaag viel het ook niet tegen, maar nu is het wel nat en fris. Net nu we de afscheidsbarbecue van onze Australische gasten hebben. Maar gelukkig hebben mijn ouders een grote schuur en afdak, dus dat komt goed. Natuurlijk hoort er ook een kaartje bij en deze koffer past wel bij de gelegenheid. Het patroon heb ik aangevraagd bij Duo-challenges en geprint op lichtbruin cardstock.
Het designpapier en de 3D stickers komen van Action, ik vond ze ook erg toepasselijk.
Wil je ook het koffertje maken: je kan het patroon nog tot 10 augustus aanvragen. Ik ga naar de bbq :-)
grtz.Colien

Challenge;
Duo Challenge - Challenge #8

8 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kofferkaart Colien.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy colien
    met zo koffer krijgt je gelijk zin in vakantie:-))
    erg leuk,mooi gemaakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi colien,
    wat leuk gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    heel erg leuk kaartje!! En zeer toepasselijk voor gasten van zo ver.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is ie leuk geworden, dank je wel voor het mee doen met de Duo Challenge
    groetjes Linda (gast designer)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige koffer met vele leuke details! Bedankt voor het meedoen met Duo Challenge.
    Groetjes Elise, gast DT member

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien