zaterdag 16 juli 2011

Pink, purple & pearls...

Alweer een Magnoliaatje vandaag, ze zijn populair deze week :)
Dit keer een zoete versie in roze en lila met veel bloemen en pareltjes. Niet helemaal mijn stijl, maar ik vond het toch wel leuk om te maken. Ik heb 'Happy Spring Tilda' ingekleurd met Derwents. Het designpapier is van Action. De sketch is simpel, maar leuk. Ik vond hem bij Card Positioning Systems. De bloemen en pareltjes komen uit mijn voorraad en ik heb er lekker veel van gebruikt. Helemaal goed voor de challenges bij Just Magnolia en Magnolia Stamp Lovers.

grtz.Colien

Challenges;
CPS - Weeek #226
Just Magnolia - Pink, Purple and Pearls
Magnolia Stamp Lovers - Summer Flowers

6 opmerkingen:

  1. "Heerlijk eindelijk vakantie" roept ze waarschijnlijk. Of "kijk eens hoe goed ik op 1 been kan staan".
    Erg leuk Colien, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy colien
    weer een pracht van een kaart en vooral de bloementoef is erg mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien,

    schattig kaartje! Word je blij van als je er naar kijkt....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi sweetie, this is just gorgeous, thanks for joining us at JM/HS this week hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gorgeous colours Colien and I love how you used this pretty Tilda...thanks for joining in with the Just Magnolia & hAnglar challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien