vrijdag 8 juli 2011

Uitzwaaien.

Rapporten en toebehoren uitgedeeld, leerlingen (en een aantal collega's) uitgezwaaid, kasten en lokalen zijn schoon, introductieprogramma en overige spullen voor volgend schooljaar liggen klaar......, dat kan maar 1 ding betekenen: VAKANTIE!!
Op de foto zie je de freubelwerkjes die ik heb gemaakt voor de kids uit mijn mentorklas. Afgelopen dinsdag heb ik 18 notitieblokjes in een boekje verwerkt.
Voor de meisjes heb ik roze, paarse, oranje en groene boekjes gemaakt. De boekjes komen van Zeeman, het (design)karton, de pennen en paperclips heb ik bij Action gekocht. De lintjes komen uit mijn voorraad. Op de voorkantjes heb ik de namen van de leerlingen uitgestanst en de boekjes op diverse manieren versierd.
Voor de jongens heb ik gekozen voor zwart/witte en gele versies. Ook zij waren verrassend blij met hun kadootje. Gelukkig maar :)
Nu druk in de voorbereidingen voor Zomerkamp. Over ruim een week gaan we met zo'n 70 basisschoolkids naar de Loonse en Drunense duinen. Nu al zin in!!

grtz.Colien

8 opmerkingen:

  1. Wouw Colien, wat heb jij er een werk van gemaakt zeg. Super joh.

    Jij ook een hele fijne vakantie en geniet er lekker van. En joh...de Loonse en Drunense duinen????? Dan zit je hier niet van vandaan. Ook veel plezier op het zomerkamp.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een werk heb jij gehad zeg maar wel heeel leuk!
    Heel veel plezier op zomerkamp en een hele fijne vakantie.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Colien,wat prachtig zeg,wat een werk heb je gehad.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy colien
    wat een berg aan werk met al die boekjes,maar zijn de kids blij dan is het leuk om zoiets te doen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke verrassing voor je leerlingen! Tof gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je dat allemaal doet voor je leerlingen! Veel plezier op zomerkamp, ben ik heel vroeger ook eens geweest met de meidenclug.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Colien,

    wat een ontzettend leuk idee om dit aan je leerlingen mee te geven. Zo persoonlijk! Mijn ervaring is dat ze het nog meer waarderen dan ze laten merken.
    Ik heb twee jaar geleden al mijn leerlingen een vakantie kaart gestuurd. Afgelopen jaar zaten ze in groep 8 en tijdens mijn afscheidspraatje noemde ik het terloops. De een na de ander riep: Juf ik heb hem nog, juf hij hangt bij mij op het prikbord, etc. En dan heb ik het nog maar over een vakantiekaartje. Kun je nagaan hoe leuk dit is!
    Geniet van je welverdiende vakantie!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke cadeautjes voor je leerlingen! Veel plezier op zomerkamp!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien