zaterdag 30 juli 2011

Cupcakes.

Goeiemorgen! Nog even op de valreep een kaartje voor de challenge bij Anyone For Anya. Deze keer een sketch en dat vind ik wel leuk om mee aan de slag te gaan. Dit kaartje is een combinatie van beige en paars cardstock met Rusty Pickle designpapier. Het afdrukje van CC Design heb ik ingekleurd met Derwent coloursofts en de cupcakes hebben sneeuw als slagroom.
Het label is gestanst uit glimpapier. Het tekstrondje is een stempeltje van Aud Design. Het lintje komt uit mijn verzameling en kleurde toevallig erg mooi bij het papier. Het cupcakeje met kers heb ik gestanst met een malletje van Marianne Design.
Morgen plaats ik weer een kerstkaartje, nog snel voordat de zomerse warme dagen beginnen :)

grtz.Colien

Challenges;
Anyone For Anya - Sketch
Addicted to Stamps - Challenge #9: cupcakes

8 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart Colien, erg leuke cupcakes, ik ben voor mijn kaartje van vandaag ook met materialen van Marianne Design aan de slag gegaan !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk gemaakt ! ik heb vandaag ook cupcakes op het menu !
    mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh, dit afdrukje blijft leuk! Je kaartje is leuk zo met die cupcake! Fijn weekend!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so sweet, love the colours you used for your card and such a pretty image xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Colien,zo leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart geworden. Een leuk plaatje en mooie kleuren zo bijelkaar.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoy colien
    je bent op het moment niet te stoppen met al die mooie kaarten plaatsen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje Colien!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien