zondag 10 juli 2011

Teddyberendiploma zilver.

Gisteren liet ik jullie een kaartje zien voor Indy, vandaag is Rosey aan de beurt. Ons 2-jarige nichtje is eigenaar van haar Teddydiploma zilver! Dus ook voor deze waterrat ben ik aan de slag gegaan. Ik heb de teddybeer en het zilver terug laten komen in de kaart. Zowel het afdrukje als de sketch is van Lili of the Valley. Het designpapier komt uit de June Bug paperpad van Basic Grey. De bloemetjes heb ik gemaakt met malletjes van Joy. Tot slot nog scrappersfloss met een zonnetjes-bedel erom geknoopt.
Vandaag is het heerlijk weer om weer eens op de motor te stappen. Het wordt waarschijnlijk een rondje Veluwe. Tot morgen!

grtz.Colien

Challenges;
Lili of the Valley - Sketch by Donalda
Papertake weekly - Anything goes

8 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje is dit Colien !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan! Het afdrukje is erg leuk bewerkt. Ik ga hier zo ook aan de knutsel, aan de slag voor dinsdag!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Wat een leuk kaartje, het papier vind ik echt schitterend!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy colien
    wat een leuke berezoete kaart,GEWELDIG MOOI EN LEUK!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is heel erg leuk gemaakt ! super !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love those masculine papers, cute card! Thanks for playing along with us in the LOTV challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great card, I have candy if you're interested.
    Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
    Hugz Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the colours you have used and this is such a cute image - beautiful card.

    Toni xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien