maandag 18 juli 2011

My girl.

Whiehoo, vandaag is Dagkamp gestart! Deze week zijn we te vinden in en rond een kampeerboerderij in Helvoirt. Daar houden we overdag een grote groep kids bezig met allerlei spellen. Vandaag werden de groepen gevormd en stond het kennismakingsspel op het programma. Daarna ging elke groep een eigen bord knutselen en na de lunch was de speurtocht door de bossen van de Loonse en Drunense duinen.
Dit stoere meidenkaartje heb ik gemaakt met papier van Kaiserkraft. Het leuke model is een patroontje uit Hobby Handig. Het 'Baker Fairy' afdrukje van Pixie Dust Studio heb ik ingekleurd met Derwent coloursofts. Met een paar simpele versieringen (lintje, sterbedels, bijpassende brads en tekststempeltje van Aud Design) is de kaart lief en toch stoer geworden...

grtz.Colien
Challenge:
Pixie Dust Studio - Girly, girly.

5 opmerkingen:

  1. hoy colien
    je gaat echt als een speer met al die leuke en mooie kaarten van je!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    heel erg leuk en inderdaad een stoere meidenkaart! Leuk modelletje. Ga ik ook eens proberen!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaarten van jou vind ik altijd het leukste! Dit papier is echt geweldig! Veel plezier op dagkamp en misschien komen we nog even langs!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi colien,
    je amuseert je blijkbaar wel goed, zo te lezen, dat is fijn
    ook een heel mooie kaart, leuk modelletje,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien