vrijdag 15 juli 2011

Kimmie 'Roxy'.

Ik zou gisteren dit kaartje plaatsen, maar dat is er niet van gekomen. Dan vandaag maar en zien jullie wat ik gefreubeld heb bij Debby. Ik kreeg de envelop van Sanne en als je hier kijkt, zie je welke kaart zij had gemaakt. In de envelop dezelfde materialen en het 'Roxy'-afdrukje van Kraftin Kimmie. Ik heb haar ingekleurd met Derwents. Op 2 brads na heb ik alle materialen gebruikt. De uitdaging bij Kraftin Kimmie's blog is 'Tag it', vandaar het label;
Vandaag even geen kaartjes ofzo freubelen, maar lekker naar buiten. Gelukkig is het weer een stuk beter en zien we de zon weer. Daar moeten we van genieten!

grtz.Colien

Challenge;
Kraftin' Kimmie Stamps - Tag! You're IT!

2 opmerkingen:

  1. Ik had hem natuurlijk al gezien, maar hij is super! Net als dat de dag was ;-)
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Colien,
    Het was een paar dagen geleden dat ik bij je langs kwam maar ik werd dus weer aangenaam verrast! Leuke kaarten heb je weer gemaakt!
    Fijn weekend!
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien