zondag 31 juli 2016

Knotsgekke kaartendagen Den Bosch

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 31 juli.
Voor nieuwe berichten scroll naar beneden.

In dit blogbericht mag ik jullie 2 leuke dingen vertellen!

Nummer 1: Samen met enkele andere bloggers ben ik gevraagd om tijdens de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen deel te nemen aan het Bloggersplein. Tijdens een vorige editie heb ik het plein bezocht en dit keer sta ik er zelf, super leuk! Op 1, 2 en 3 september zijn deze dagen in de Brabanthallen in Den Bosch op zaterdag 3 september laat ik mijn scrapspul op het Bloggersplein zien. Op donderdag 1 september ga ik als bezoeker naar de beurs....

Voor wie het nog niet weet: De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen is dé beurs voor kaartenmakers, stempelfanaten, scrapbookers en alle andere hobbyisten met een passie voor papier. Het leukste creatieve uitje van het jaar voor beginners, maar óók de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers kunnen hier hun hart ophalen.Deze beurs trekt bezoekers vanuit heel Nederland én België om  materialen in te kopen, inspiratie op te doen en de nieuwste trends te signaleren.

Nummer 2: Ik mag voor de beurs 5 x 2 entreetickets verloten, dat is toch gaaf?!
Wil je kans maken op twee vrijkaarten voor de najaarseditie in de Brabanthallen Den Bosch? Reageer dan hieronder op mijn blogbericht. Geef aan met wie en waarom je deze beurs wilbezoeken en wie weet ben jij de gelukkige winnaar! Reageer vóór 31 juli, want op 1 augustus maak ik de bekend welke 5 mensen (samen met iemand naar eigen keuze) de tickets hebben gewonnen.





18 opmerkingen:

  1. Erg leuk dat je op het plein mag staan! Ik ben al vaker geweest met mijn moeder en zou super zijn als dat dit jaar weer gaat gebeuren! Ik heb haar "besmet" met het kaartmaakvirus dus mag ik wel iets terug doen ;-) lijkt me extra leuk om wat bloggers live te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk !!!1
    Ik kan helaas niet komen kijken.............zit dan lekker in italie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Colien,
    al enige jaren volg ik jou en anderen om ideeën en inspiratie op te doen. Daardoor ben ikzelf ook kaarten gaan maken, maar bloggen is er nog niet bij. Helaas ben ik nog nooit op beurs geweest, dat wordt dan nu ook de hoogste tijd! Ik zou het dus ontzettend leuk vinden om via jou een kaartje te mogen winnen..Lieve groet, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat leuk zeg...jij op het bloggersplein!! Natuurlijk wil ik best vrijkaartjes, kan ik, samen met Ellen, jouw komen bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuke verrassing Colien! Daar mag je trots op zijn. Veel plezier alvast!
    Ik zou het erg leuk vinden om met mijn scrapmaatje Mirjam naar de beurs te gaan. Mirjam is onlangs voor de tweede keer moeder geworden en wil het scrappen langzaamaan weer gaan oppakken. Het lijkt me leuk om haar te verrassen met de najaarsbeurs, zodat dit weer een stimulans kan zijn om ook echt aan de slag te gaan met haar hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt me leuk om op het plein te staan. Wat me ook heel leuk lijkt: Om naar de beurs te gaan samen met mijn vriendin Els. Die is namelokl op 15 september jarig. We kunnen dan alvast "live" een kadootje uitzoeken. Met zoveel keus moet dat gaan lukken. En tevens om te vieren dat we al 25 jaar iedere maandagavond samen knutselen. En natuurlijk komen we dan even buurten bij je op het plein.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is al eventjes geleden dat ik naar de Knotsgekke kaarten- en scrapdagen ben geweest. Vroeger viel het altijd samen met de week waarin mijn achternichtje komt logeren. Zij woont in de stad en geniet van een vakantie op het platteland. Voor mij is het dus super dat deze beurs verplaatst is naar begin september. Ik wil graag tickets winnen omdat ik na bezoekjes aan de kinderboerderij, speeltuin, pretpark, etc. ook wel eens wat tijd voor m'n eigen hobby wil vrijmaken. Ik zou m'n mama meenemen omdat ze mijn vaste beurspartner is om te helpen kiezen en m'n budget in de gaten te houden ;) Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je er staat, en natuurlijk wil ik graag naar de beurd samen met Ingrid. En als ik een vrijkaartje heb kan ik meer geld uitgeven aan knutsel spullen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colien ! wat een leuke kans hier ! Ik probeer het dus om ze in de wacht te slepen. Den Bosch is ons jaarlijks uitje met hobbydinnetjes.... Dan laad ik m'n auto vol keuvelende creatieve dames en trekken we richting Nederland, want in Belgie zijn de beurzen helemaal niet zo tof als bij jullie ! =)
    Bedankt voor de kans !
    Grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk dat je daar gaat staan! Ik ga helaas nooit naar deze beurs, voor mij wat uit de route, maar wens je veel succes en vooral veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Colien,

    Wat gezellig dat je ook op de beurs mag gaan plaats nemen op het middenplein. Zelf ben ik één van de Belgjes die maar al te graag naar deze beurs gaat. Dus doe ik heel graag een poging om aan twee vrijkaartjes te geraken... Wie weet!
    Veel plezier op de beurs alvast!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk dat je deze keer aan de andere kant op het bloggersplein mag staan! Mocht ik toevallig gaan, dan kom ik zeeeeeeeker even buurten.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat jij op het bloggersplein mag staan.En ik wil ook best een gokje wagen om die tickets te winnen. Ik heb mijn auto ook altijd volgeladen met vriendinnen om naar Den Bosch te rijden vanuit België, want de knotsgekke kaarten dagen zijn echt luilekkerland voor ons.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk Colien! Ik ben ook gevraagd voor het Bloggersplein, maar weet nog niet of het mij gaat lukken te komen. Maar als het lukt, dan wordt het de zaterdag. We horen het wel van elkaar tegen die tijd! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat jij er dit jaar staat. Ik kan helaas niet doordat ik de 8e ga teouwen, maar ik heb wel wat enthousiastelingen van vorig jaar aangedragen als suggestie. Jou, hihi! Heel veel plezier en voorpret alvast toegewenst, ik vond het een feestje om er te staan en mede bloggers te ontmoeten de hele dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk bericht. Ik zie het nu pas maar ik wil toch wel mee doen. Als ik kaartjes zou winnen ga ik met mijn zus die in augustus 70 jaar wordt. Een leuk cadeautje nog voor haar verjaardag en gezellig samen een dagje uit, wat wil een mens nog meer. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Colien,
    wat leuk dat je op het Bloggersplein gevraagd bent! En ook nog zelf de beurs bezoeken, dat worden drukke dagen in september :-)
    Ik zou heel graag met Annelies de Laat naar de beurs gaan, zodat we weer eens inspiratie op kunnen doen voor onze gezamenlijke knutselavondjes! Ik loot dus heel graag mee, en wie weet zie ik je dan op het Bloggersplein!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk! Dat je zelf op de beurs mag staan, veel succes alvast met de voorbereidingen.
    Ik zou het erg leuk vinden om te gaan, zodat ik mijn collectie nog wat kan uitbreiden. Beginners hebben nog niet zoveel, dat heb je gezien gisteren, oeps.
    Ik denk dat ik of met Mariken wil gaan of met mijn mama.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien