zondag 17 november 2019

Blog-candy verjaardag 19 november.

Dit bericht blijft tot 17 november 2019 bovenaan staan. Om nieuwe blogberichten te kunnen lezen, moet je ietsje naar beneden scrollen...
Vandaag is het 29 oktober en over drie weken ben ik jarig. Net als voorgaande jaren ga ik trakteren en organiseer ik een Verjaardag-Blogcandy op mijn blog. Deze actie is grotendeels puur eigen belang: stapels brievenbusgeluk en bergen inspiratie opdoen, hihi 
Ik geniet daar elk jaar zo van en ik kijk er dan ook weer naar uit!!

Wat moet je doen om kans te maken op het candy-pakketje?
  • Stuur me vóór of op dinsdag 19 november een zelfgemaakte verjaardagskaart. Als je mijn adres nog niet hebt, mail me dan even via colien@kpnplanet.nl en dan zorg ik ervoor dat je m'n adresgegevens krijgt.
  • Deel eventueel het plaatje van mijn candy (hierboven te vinden én in de linker sidebar) op je blog. Mag, hoeft niet...
  • Volg mijn blog (vind ik leuk, maar geen verplichting) of kijk er af en toe es op...
  • Wist je dat je de kaartjes al in november met decemberzegels kunt versturen? Dat scheelt toch in de kosten :)

Donderdag 21 november maakt ik bekend wie het verrassingspakketje heeft gewonnen.


20 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ga (weer) meedoen.
    Zo ben ik vorig jaar op je blog gekomen en volger geworden, door je verjaardag candy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja du-huh... Tuurlijk komt er een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk komt er een kaartje richting Colien....

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om verjaardagskaartjes te sturen! Dus er komt er zeker één jouw kant op. Volgens mij heb ik je adres nog, ik kijk het na en anders krijg je een mailtje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er komt zeker een kaartje jou kant op!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sowieso krijg jij een kaart van mij. Leuk dat je dit weer doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke candy ga je weer doen! Ik ben al volger en je krijgt al een kaartje! Dan maar je candy op mijn blog zetten! Veel succes. Het is zo leuk om al die kaartjes te krijgen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verjaarspost is altijd leuk, dus ik ga je een kaartje sturen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu ik dan toch volger ben geworden vind ik het ook leuk om je een verjaardagskaart te sturen. Er is niets zo leuk als een stapel post te krijgen. Ik ga je even mailen voor je adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jazeker komt er een kaartje jouw kant op voor je verjaardag Colien.
    Ik probeer wel een momentje te vinden om voor je aan de knutsel te gaan hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd leuk! Ik doe mee Colien, ik stuur je even een mailtje voor je adres. Krijg je van mij een kaartje ter felecitatie en inspiratie! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een kaartje krijg je zowiezo Colien...niet is leuker en feestelijk dan veel kaartjes voor je verjaardag...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tuurlijk komt er een kaartje jou kant op ik zal het ook op mijn blog zetten!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig dat je een pakketje geeft voor je birthday , kaartje komt
    Alvast een mooi weekend en een groet van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is onderweg hoor!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je kaart is onderweg, woensdagmorgen vroeg de enveloppe geschreven, en nog niet helemaal goed wakker vrees ik, je zal het wel zien als je de enveloppe in de bus vindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Door drukte, is mijn kaart pas vandaag de bus op, misschien haal ik het nog net tegen de loting.... Anders is het zo...de tijd gaat gewoon veel te snel! X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien