maandag 25 november 2019

Kleinkind geboren.

Een tijdje geleden werd een collega voor het eerst oma. Wat is ze trots: als ze het over haar kleinzoon Romano heeft, straalt ze van oor tot oor. Zo'n bijzondere gebeurtenis verdient een kaartje. Ik koos voor lieve papiertjes uit een 30 x 30 blok van de Action (heb er de laatste weken maar liefst 5 gekocht....tja...) en Eline's cute fox. 
Gisteren een SUperleuke workshop gevolgd bijMargriet. Het was een gezellige dag, weer fantastisch goed verzorgd. Zowel het workshop-pakket als 'de catering', want aan eten, drinken en lekkers kom je niks tekort bijMargriet. Het december-album is zo goed als af, zodra de foto's erin zitten, zal ik het laten zien. Nog even wachten tot volgend jaar ;)
Challenge;
2 Sisters on the Blog - Sketch (en geen kerst of oud & nieuw)

9 opmerkingen:

  1. Vind je kaart heel lief geworden! Erg mooi vosje en prachtig papier! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart! Mooi papier, ik zal toch nog eens langs de Action moeten....
    Ik kijk uit naar jouw post en hopelijk zit de mijne vandaag in de bus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo leuk Colien!
    Leuk dat je het nog een keertje probeert met onze sketch, nu goedgekeurd hoor haha!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje voor de trotse oma.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zo ontzettend leuk! En dat vindt de oma natuurlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joh?? 5??
    Haha ik loop ook altijd even te snuffelen tussen de spullen bij Action, maar de laatste tijd loop ik hard door.....ik heb mijn knutsel kamer en beetje opgeruimd en toen kwam ik veel, héél veel papier tegen🙄

    Wat een leuke kaart, deze had ik gemist, maar ben blij dat ik het nog tegen kom.
    Zo lief om een kaartje te maken voor iemand die oma is geworden!
    Dan is post krijgen natuulijk heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow de vos zo in het grijs is ook heel leuk!!!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien