dinsdag 26 november 2019

Hidde geboren.

Collega Bram en zijn vrouw Suzanne zijn kersverse ouders. Vorige week donderdag werd hun eerste kindje geboren en zijn zij de trotse papa en mama van Hidde. Ook voor deze gelegenheid weer een kaartje geknutseld met Eline's cute fox. 
Een leuk rompertje van Nijntje in ongeveer dezelfde kleurtjes erbij... Als dat trouwens maar goed gaat, dat vosje met een konijn?! ;)
Graag tot morgen, dan is er weer het kleurenkaartenteam....
Challenge;
Cheerful Sketches - November sketch 


15 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er allemaal lief uit! Heel mooi je kaartje, wat leuk dat je er ook papier met vosjes bij hebt, heel mooi geheel! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Colien,

    het is een superlief kaartje geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje!! Inderdaad spannend of Nijntje het gaat redden, het vosje ziet er in ieder geval niet gevaarlijk uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superschattig kaartje is het geworden dat leuke dp papier heb ik ook gekocht laatst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje Colien, leuk kraamcadeautje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, die kaart in dezelfde tinten als je cadeautje. Maar die vos en het konijntje samen...pfff. Gelukkig is het een cute fox, dan komt het vast goed.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat dacht ik dus ook meteen.... een vos en een konijn, oh jee!
    Wat een leek setje is het zo, de kleuren heb je heel mooi bij elkaar gevonden.
    Lief kaartje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super lief kaartje heb je gemaakt voor de kersverse ouders mooie kleurtjes en de sketch prachtig uitgewerkt
    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    succes!!
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. toffe kaart, fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kleurrijke kaart !! de vos is echt heel leuk , had ik nog niet gezien .
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat het vosje Nijntje heel gelaten heeft? Wel een superleuk kaartje met de schets van Cheerful Sketches. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man terug in mijn leven heb gekregen, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man, die mij heeft gedumpt, te herenigen en heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso de Wiseman ook allerlei hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van allerlei ziekten, rechtszaken, zwangerschapsgezegde, we zijn nu erg blij met onszelf . Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheidingszaken, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien