zaterdag 2 november 2019

Hi there.

Gisteravond heb ik verschillende herfstkaartjes gemaakt, waaronder deze. De papiertjes zijn van Lawn Fawn en in het midden zie je een sticker van de Hema. Die zag ik hangen in de winkel van de week en vond ik erg leuk, meteen maar gebruikt. De blaadjes en eikeltjes bovenin zijn van Marianne Design. Het was heerlijk om weer even te fröbelen na een drukke week vol praktijktentamens. Dat is altijd veel werk: vooraf een bloembestel lijst maken, bladmaterialen in de schooltuin knippen en alles klaarzetten, de les zelf is intensief, omdat je alles in de gaten moet houden, achteraf beoordelen en cijfers invoeren... Maar het zit er weer op, dus nu lekker weekend! Vanmiddag komt neefje Mels gezellig hierheen, eens kijken of we samen kunnen knutselen.
Challenges;
Freshly Made Sketches - FMS#409

Color Throwdown - ctd#567

9 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke herfst kaart!
    Veel plezier dit weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love those bright fall colors! Pretty card! Glad you shared it at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig herfstkaartje, in mooie tinten.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke papiertjes !! Jij bent in de herfst sferen ik zit al helemaal in de kerst flow :). Fijn weekend, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! Lekker vrolijk door de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze vind ik, net als de kaarten waar ik vanmorgen op gereageerd heb, heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun fall card. It's bright and cheery and I love those acorns! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great fall design! Thanks for joining us for this week's Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the bold, bright colors! Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien