donderdag 28 november 2019

Week #48 van 52 Weeks to Christmas: Challenge dier op je kaart.

Oh, wat gaat 2019 snel! Week 48 en ondertussen de laatste donderdag van deze maand. Daarom een nieuwe challenge op het 52WTC-blog, Suzan koos voor: Dier op je kaart. Op mijn eerste kaartje zie je een wasbeer, hij voelt zich prima thuis met zijn drankje in het blauwe-bomen bos.
Op het tweede kaartje weer een vosje, ik kan er niet genoeg plaatsen deze week, ook op de achtergrondpapiertjes staan er een aantal, haha.
Doen jullie mee met onze uitdaging? Link dan je kaartje-met-dier morgen in een apart bericht op het 52 Weeks to Christmas blog. Meedoen met de challenge kan t/m volgende week donderdag 5 december. Heb je vandaag al een kerstkaartje klaar? Dat kun je gewoon vandaag al linken en aan ons laten zien op het 52 WTC blog. Neem daar gerust een kijkje voor inspiratie, want ons DT heeft allerlei dieren om aan je te laten zien.
Challenges;
Hobbbyvision - Kerst
The Sketchy Challenges - Anything goes
Try Stampin' on Tuesday - TSOT 435

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option something beginning with the letter R (Racoon) 

18 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit in het blauwe bomen bos ;-)
    Leuke kaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Colien, ik ben ook helemaal weg van dat papier!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaartje vind vooral die met he vosje erg leuk, leuk dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Colien! Is het nu weer al challenge tijd? Deze maand is omgevlogen!
    Ik ging dinsdag ook nog even langs de Action, na het Margo dagje. Bij het station is er ene. En ik kwam ook thuis met 5 grote blokken, waaronder deze. Ze waren echt mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten weer Colien! Heel leuk alle twee! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer leuk Colien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje en best snel klaar! Jij hebt er nu dus zo'n 96! Wauw! Gaaf papier is het he?? ik ga ook even op zoek naar een kaart met een dier...volgens mij heb ik er een op mijn kamer die ik nog niet eens gefotografeerd heb! Even zoeken......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke, vrolijke kerstkaarten Colien en diertjes genoeg hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaarten, Colien, leuke dierenafbeeldingen zijn dat.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes en mooie papiertjes heb je gebruikt! Weer mooi gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn weer heel leuke gezellige kerstkaarten. Ik ga zeker ook meedoen! Leuk dat je ook weer meedoet met de TSOT-challenge! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Both of your animals cards using our Try Stampin' on Tuesday sketch are beautiful Colien! Love the racoon, but the fox and his matching background pattern paper is great, too! Thank you for sharing your creativity with animal cards with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat vind ik deze kaartjes geweldig! De plaatjes, het papier, de belletjes.. ik vind ze helemaal super! Vooral die wasbeer... smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi papier is dit zeg ! Echt 2 top-kaartjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doe hele kleine ienimini kerstballejes, liefffffff.
    Mooie sketch, je verwerkte hem leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wow, Colien - what gorgeous papers and images! I have to say I love that raccoon - so dapper, but the fox is so sophisticated - these are gorgeous combos! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Sketchy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien