dinsdag 5 november 2019

Stipmok voor jarige duo.

Marjon, mijn duo-mentor van 2B2, was gisteren jarig. Ze drinkt graag thee uit een grote mok, dus stipte ik een flink exemplaar voor haar. Ze kreeg em met wat Tony's in een toepasselijk tasje. Dat was eigenlijk te klein, maar ach... het heeft ook stippen ;)
In de herfstvakantie kocht ik deze 3 kleurtjes en die vond ik wel vrolijk op de grijze ondergrond. 
Ik stipte verschillende cirkels in diverse groottes en patroontjes rondom. Door wit toe te voegen, krijgt het wat meer diepte. 
De rand en het oor heb ik ook voorzien van stippen en zo werd het een gezellige stipmok. Marjon was/is er erg blij mee. Het was weer even geleden dat ik had gestipt, leuk om weer eens te doen!
Ik stipte de mok alleen niet op zo'n goed moment: pup Famke kwam een dagje bij ons en toen Rolf ging fietsen, wilde ze bij mij op schoot. Ze was moe, we hadden al gewandeld in de polder. Maar ze lag netjes stil en het is tóch gelukt om de mok te stippen ;)

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeau ! En heerlijk toch zo'n aanhankelijke hond !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een ontzettend leuk kado heb je gemaakt voor je collega, heerlijk zo.n grote mok om thee uit te drinken,.
    Wat een lief hondje, zo schattig!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, die foto van heerlijk slapende hond en jij aan het stippen, wat kanp van je! Prachtige mok voor je duo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch creatief!!
    Deze mok is echt héél mooi geworden.. dat witte, in de gekeurde stippen, geeft inderdaad een heel mooi effect.
    Zo leuk om zulke kadootjes te maken en geven.
    Lief ook😁

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien