maandag 4 november 2019

4 Season Challenge #26: Koffie/thee.

Een nieuwe maand, een nieuwe uitdaging op het 4 Season Challenge blog. Komende weken willen we graag kaartjes zien in het thema: koffie/thee. Hoe je het verder invult staat geheel vrij, maak er iets moois van!
Mijn voorbeeldkaartje is gemaakt met papiertjes van Lawn Fawn (je zult ze nog wel meer zien na gisteren en vandaag), een tekststempel van Joy! en het theezakje onderin is van TPC Studio.  De stansjes zijn van Marianne Design.
Je kunt jouw koffie/thee kaartje inzenden via de ons blog t/m vrijdag 29 november. Daar zie je ook nog inspirerende kaartjes van Nelly en 2 gastdesigners.
Deze week hebben we verkort lesrooster op school = werk, waardoor we op tijd kunnen starten met de rapportbesprekingen. Altijd een beetje rommelig, maar ook weer fijn dat we niet tot heel laat hoeven te vergaderen. Fijne nieuwe (werk) week, allemaal!
Challenge;

8 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is je kaartje geworden ! tof, in deze felle kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke uitwerking van de uitdaging! Prachtig kaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is jouw voorbeeldkaartje voor deze koffie/thee uitdaging Colien....mooie sketch ook..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje, ik hou vooral van koffie, maar ook theekaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan! Ik ben een echte theeleut, ik vind dit thema dus helemaal goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is erg mooi papier.
    Leuke challenge en jou voorbeeld kaartje geeft genoeg inspiratie.
    De sketch die je gebruikte vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk voorbeeldkaartje voor deze nieuwe challenge, gaaf die tekst erbij! Succes van de week met de rapportbesprekingen!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge en en heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien