woensdag 13 november 2019

Troost en Sterkte.

Een tijdje geleden kreeg ik de vraag of ik een kaartje wilde maken voor een meisje van net 1 jaar die ernstig ziek was. Ik fröbelde toen DIT kaartje met vosje en dat werd goed ontvangen. Afgelopen weekend werd me gevraagd of ik weer zo'n schattig kaartje wilde maken, omdat Jasmijn moest weer een chemokuur moest ondergaan. Helaas is het te laat, want ze is gisteren overleden...
Daarom nu deze 2 condoleance kaartjes.... Zo sneu, echt kippenvel als je zulk bericht krijgt. 
Ik heb de achtergrond gemaakt met lila Distress inkt en 2 kleurtjes inkt van Stampin'Up. Daarbij een oudere stempelset van Marianne Design met de vlinders opgezocht en in dezelfde kleurtjes gestempeld. De tekstjes zijn van Joy! en de 'vlieglijntjes' heb ik uit de hand gestippeld. 
Straks naar school = werk, ondanks mijn vrije dag... Ik ga met collega Michiel richting de Flint in Amersfoort voor een training over coaching. Zin in, ook al wordt het een lange zit, zowel in de auto als daar ;)
Challenges;
Lift Challenge - #144

The Paper Players - PP467

12 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend triest, zo'n ernstig ziek klein meisje, dat het niet mag redden. Heel verdrietig.
    Maar prachtige condoleancekaartjes.
    Hopelijk was de trainingsbijeenkomst inderdaad inspirerend, ondanks het lange zitten...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend naar nieuws, zo'n klein meisje vreselijk.
    Je hebt wel prachtige kaarten gemaakt, die zeker veel goed zullen doen bij de ontvangers...

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat zijn er toch vreselijke momenten, zo oneerlijk dat zo'n kleine meid het niet kan halen :(. Ik kan er niet de juiste woorden voor vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijk... kan me dat kippenvel zo goed voorstellen :(
    Mooie kaartje maakte je met mooie tinten en knappe stippellijntjes, mooi strak. Fijn dat je weer meelift met ons, Colien en een goede dag daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat verdrietig zeg, daar word je stil van hè. Mooie kaarten heb je gemaakt, ik vind de kleuren prachtig zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaartjes zijn mooi, maar wat een verschrikkelijk slecht bericht hoort erbij.... daar zijn geen woorden voor. Hopelijk is je dag behalve lang, vooral ook inspirerend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verschrikkelijk, waar een ontzettend triest bericht.
    Zo moeilijk om daar een kaartje voor te maken, maar je hebt het prachtig gedaan!!
    Ik vind het héél erg mooi dat je mooie kleurtjes hebt gebruikt en een vlindertje vind ik erg op zijn plaats hier.
    Je hebt voor deze moeilijke vraag en ontzettende mooie kaart gemaakt Colien.
    Knap van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat triest zeg, zo’n kleintje! Je kaartjes zijn prachtig, mooie en zachte kleuren.
    Hoop dat je een leerzame dag hebt gehad. 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat vreselijk, zo'n klein kindje, daar krijg je het echt koud van.... Je kaartjes zijn heel mooi en passend. Succes met je training. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That breaks my heart! I am so very sorry!
    Your card is so pretty and would make anyone smile! The colors are so happy and the butterflies are beautiful! SO happy you joined us at The Paper Players this week! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O kippenvel, wat een akelig bericht zeg, echt afschuwelijk!!
    Je kaartjes zijn mooi. Mooie kleurtjes!De vlieglijntjes zijn goed gelukt!!
    Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the way you used the loose stripes to incorporate all three colours. Thanks for sharing with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien