woensdag 6 november 2019

Another great year.

Nóg een herfstkaartje met de papiertjes van Lawn Fawn. Ik hoop niet dat je ze beu bent, want er komt nog meer :) Dit kaartje maakte ik voor Iris, een mentorleerling. Ze was gisteren jarig en tijdens de les Engels kon ik haar verrassen. 
Vandaag is mijn niet-werkdag, maar omdat het de eerste woensdag van de maand is, ben ik vanmiddag vrijwilliger bij de kinderfilm. Het lijkt me een leuke film, vierde in de serie alweer,  wellicht wordt het druk...
Challenge;
Cheerful Sketches - November sketch

11 opmerkingen:

  1. Heel leuk, deze vrolijke herfstkaart! Wordt ze vast blij van. Veel plezier bij de film vanmiddag! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk vrolijk herfstkaartje...
    Toy Story 1....keken we hier vroeger ook eindeloos, zo leuk!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige herfstkaart Colien! Zo leuk dat je dat voor je leerlingen doet! Veel plezier vandaag bij de film! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kaart Colien, gezellige papiertjes heb je gebruikt! Ik vind trouwens de gestipte beker ook erg gaaf. Veel plezier bij de film, jaren geleden heb ik de eerste 2 delen regelmatig gezien met onze jongens, zo grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog niks beu hoor, lekker blijven showen die kaartjes.
    Zo leuk zoals jij telkens hetzelfde papier gebruikt, maar doordat jhe steeds andere sketches neemt lijkt de kaarten niet op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herkende de sketch meteen, want straks komt mijn kaart online, als gastdesigner. Hij is leuk. En Iris zal er vast en zeker verrast door zijn! Zo leuk dat je dat doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitwerking van de schets met deze leuke papiertjes! De film lijkt me ook leuk, ik wist niet eens dat er al een vierde Toy Story uit was!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje met superleuke papiertjes.
    Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuke kaart Colien.
    Superleuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien