woensdag 27 november 2019

Kleurenkaartenteam: Olijfgroen en lichtroze.

We zijn aan het einde van de maand en dat betekent verschillende uitdagingen. Die van Martina's kleurenkaartenteam is vandaag, morgen een nieuwe challenge bij 52 Weeks to Christmas. Maar eerst kleurt blogland olijfgroen met roze, de kleurtjes die Margot koos voor het KKT.  Mijn bijdrage is een beterschapskaart voor tante Corrie (78 jaar), zij ligt momenteel in het ziekenhuis en hopelijk vrolijkt deze papieren Amaryllis haar een beetje op.
Wil je meer creaties zien in deze kleurencombinatie? Kijk dan bij Martina voor alle linkjes, dat ga ik ook doen. Vandaag start ik met wat kerstversieringen in huis. De lichtjes zijn het eerst aan de beurt, want daar ben ik aan toe ;)
Challenges;
CAS(E) this Sketch! - CTS#349

CAS on Friday - Use a frame

29 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Colien, leuk papier gebruikt en mooi die amaryllis. Eh, hoe schrijf je dat eigenlijk?
    Fijne dag.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Colien, met een super leuk bloemetje er op! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, vooral het dsp papier mooie bloem stans
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Colien,

    een mooi kaartje is het geworden. Hier zit de Amaryllis nog steeds in zijn verpakking (oeps). Moet ik binnenkort toch eens iets mee maken want het is een prachtige bloemenstans.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vrolijke kaart Colien, een leuke opkikker voor je tante.
    Heerlijk die lichtjes (bedenk me dat ik nog om een kerstboom moet)....het is zo donker he, dan zijn die kleine vrolijke lichtjes bijna een verademing...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vrolijke kaart, hopelijk fleurt je tante er wat mee op
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die bloem siert de kaart! Mooi papier!
    Met die pomponnen leuk op de foto. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Colien!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Mooie beterschapskaart, daar zal je tante blij mee zijn.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je tante hier niet van opvrolijkt dan weet ik het niet meer. Wat een mooie kaart!!
    Tot het volgende KKT!! Altijd weer een feestje.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo'n mooie amaryllis brengt vast een glimlach op het gezicht van tante Corrie, wat een leuke kkt kaart! groetjes Petra. P.S. bedankt voor je verjaardagscandy, ik dacht dat jij een aardigheidje ging verloten, maar het is gewoon een gigantische prijs joh, wat lief, BEDANKT !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje met deze amarilis! Mooi bewerkt en goed de sketch aangehouden! Weer een topkaartje hoor Colien!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi werkje Coolen !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi beterschapskaartje, Colien. Leuke foto met die roze pomponnetjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van deze kaart vrolijkt je tante Corry zeker op, hij is prachtig! En lekker hoor kerstversiering, ik ben er nog niet aan begonnen maar het is elk jaar weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Colien ! Je tante fleurt hier zeker van op !
    Ik snak ook zo naar de gezellige kerstsfeer, kocht al verschillende leuke nieuwe spulletjes maar durfde het nog niet bovenhalen maar wachten tot na de Sint duurt zo lang.
    Doe jij het versieren in stukjes ? Misschien kan ik stiekem toch ook al wat lichtjes hangen ...
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig mooie beterschapskaart heb je voor je tante gemaakt in de KKT kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer zo grappig! En dezelfde kleuren, en dezelfde sketch en zelfde thema (beterschap), heel mooi kaartje. Kan dan bijna ook niet anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Colien,

    Voila, werkdag zit er op en ik moest niet naar de kliniek vandaag (van-mama-verbod-gekregen ;o)!) dus heb ik me een tas thee gemaakt en ga het volgende uur mijn rondje bloggen...

    Wat een vrolijke kaart maakte je... 't Is al bijna lente!! ;o)
    Geniet van de kerstlichtjes... daar zijn we hier nog niet aan toe...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. deze kaart zal je tante zeker en vast opfleuren! Mooie bloem, alles perfect voor het KKT!
    Je babykaartje hieronder is ook een heel mooie!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke papiertjes bij elkaar en dan de bloem in een kader, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hahaha, weer helemaal een 'colien' kaartje ! tof gemaakt !
    bedankt weer, dat je er deze maand bij was !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi werk, leuke bloem, om lang van te genieten.
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart voor het KKT en tante Corry, hopelijk vrolijkt ze er een beetje van op. Groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man terug in mijn leven heb gekregen, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man, die mij heeft gedumpt, te herenigen en heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso de Wiseman ook allerlei hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van allerlei ziekten, rechtszaken, zwangerschapsgezegde, we zijn nu erg blij met onszelf . Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheidingszaken, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart voor je tante, dat wordt altijd gewaardeerd. Ik zag nu ook de overige kaartjes voor kerst. Mooi zijn ze . Nou, nog een paar weken en dan hebben we de kortste dag weer gehad. Lekker de gordijnen dicht en kacheltje aan, al wordt ik ook altijd blij als de dagen weer gaan lengte, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien