maandag 28 oktober 2019

Felicitatie-alpaca's

Op school = werk staat een bak met mijn kaartjes die ik verkoop tbv Alpe d'HuZes. Daar waren de verjaardagskaartjes behoorlijk uitgedund, dus heb ik er gisteren gemaakt. Ik koos ervoor om Eline's alpaca te gebruiken, zo'n grappig diertjes.
De achtergrondpapiertjes zijn van Lawn Fawn. Ze zijn een beetje herfstachtig. Ook het dekje van dit beestje is zo'n leuk papiertje. De tekstjes zijn van MFT.
ik maakte de kaartjes gisteren tussen het schilderen door. Ik was 's morgens begonnen met het leegruimen van de buffetkast die op de grens van onze keuken en kamer staat. Daarin en -op staan al mijn knutselspullen. (Behalve achter de 3 glazen deurtjes, daar staat een servies) Alles wat erop stond moest nodig afgestoft/schoongemaakt worden. Ik heb meteen ook maar wat attributen in de doos voor de kringloop gezet... Toen het schuurwerk en ontvetten en met schrale handjes deze kaartjes gemaakt, even ontspannen. Daarna de eerste verflaag op de kast gezet, dat was een flinke klus, maar het is gelukt. Om 21.30 uur was ik klaar. Woensdag de tweede, tevens laatste laag erop en dan weer inruimen. Bij de vorige 3 kasten gaf dat een opgeruimd en goed, rustig gevoel.
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS408

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en wat zijn die ALPACA's toch leuk , heb ze bij Gerie gezien en vind ze nu erg mooi , soms denk je dat is het niet maar door ze tegen te komen vindt je ze al leuker.
    Denk dat deze kaarten ook zo zijn verkocht .
    Succes met je kast.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Colien! Ik vind de alpaca's ook helemaal geweldig! Super leuk! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaartjes en wat zijn die alpaca's toch leuk. Hier een paar dorpen verder staat er eentje in de wei en ik vind hem echt zo schattig om te zien. Ik rij er zelfs graag een stukje voor om.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve vrolijke kaartjes, een werk he die kasten opknappen, maar als ze klaar zijn heb je eer van je werk!!
    Wij hebben er eentje gedaan...van grenen naar olijf groen en wit aan de binnenkant...een hele klus...maar zo leuk geworden.
    Succes met de laatste verf ronde, en heerlijk alles weer uitgezocht en opgeruimd, geeft ook een goed gevoel.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, ik ben dol op alpaca’s...wat hebben die beesten toch? Zacht en lief smoeltje! Jouw kaartjes zijn echt enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are both so cute! So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurrijk en vrolijk alpaca duo Colien.
    Een feestje om deze op je deurmat te vinden, je quotekaartje
    is ook mooi.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn heel mooi! Soms vraag ik me af,waar jij al je energie vandaan haalt om naast je werk nog zo actief te zijn! Dat bewonder ik enorm! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such cute alpacas and adorable cards! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind kasten opruimen vreselijk, maar daarna ben ik zo blij als het gebeurd is! Mijn keuken heb ik in mijn vakantie gedaan en ik denk nog steeds, wat een ruimte!! Heerlijk! En zeker als de kast ook nog fris geschilderd is, dan heb je helemaal plezier van je werk. Superleuke kaartjes met de alpacas!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En beetje klus, dat schilderen, maar inderdaad, als je klaar bent is het een heerlijk gevoel.
    En zulke kaartjes tussendoor maken zorgt voor de nodige ontspanning😁

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien