maandag 14 oktober 2019

Hello autumn.

Even een CAS-kaartje in herfstsfeer, het is tenslotte herfstvakantie in het zuiden. Papiertje, malletjes en glimsteentjes van Marianne Design, tekstje van Stampin'Up (uit een setje wat ik bijMargriet mocht gebruiken en me toen bedacht dat ik de stempeltjes thuis ook heb...) en klaar. Snel gemaakt, nadat ik gisteren goed geslaagd was bij Ditissut in Hellevoetsluis. Een kaartje wat handig is om achter de hand te hebben en anders gaat het in de verkoop tbv Alpe d'HuZes....
Rolf heeft deze week ook vrij en vandaag gaan we gezellig met z'n 2-en naar de Efteling.
Challenges;
Color Throwdown - ctd564

Freshly Made Sketches - FMS406

Addicted to CAS - #170 


11 opmerkingen:

  1. Mooi hoor.
    De kleuren zijn zo Mooi.
    Ik hou van de herfst, helemaal als het wat langer herfst is, dan zijn de bomen zo mooi van kleur en als je om je heen kijkt zie je dingen die je bijna niet kan geloven.
    Hier nog 1 week, dan hebben de kinderen ook vakantie....en ik ook, yeah!!
    Fijne dag vandaag, leuk uitje 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappig dat je pas later weet dat je die stempel ook hebt... hahaha !
    een geslaagd, leuk kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige herfstkaart Colien! Heel mooi! Heel veel plezier vandaag gewenst in de Efteling! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Hier nog twee weken en dan zijn de kinderen al weer thuis. Ik hoop deze week een normale week te hebben.
    Veel plezier in de Efteling! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So pretty, love the colors in the plaid you used!!! Thanks so much for sharing at ATCAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the plaid background and pretty fall leaves! Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful Autumn card!! Thanks for playing along at the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk herfstkaartje met de sketch.
    En wat gezellig naar de Efteling en dat Rolf ook vrij heeft..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the rich Fall Colors and pretty leaves on this sweet card! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You used a great combination of challenges to come up with this wonderful Fall-themed card. Thanks for playing with us at Addicted To CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love this card with my favorite colors. The leaves pull out the gorgeous color of the plaid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien